
Marek Ševčík
Danone, největší světový výrobce čerstvých mléčných výrobků a světová dvojka v kategorii dětské výživy a balených vod, představuje nového marketingového ředitele v Česku a na Slovensku. Stal se jím Marek Ševčík. Jde o nově vytvořenou pozici v rámci nové struktury firmy, předtím byl marketing organizovaný jiným způsobem z Budapešti.
Ševčík vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a absolvoval stáž na Marquette University ve Wisconsinu v USA. Do Danone přišel v roce 2006. V letech 2013 až 2017 rozvíjel z Budapešti značku Actimel pro region Česko, Slovensko, Maďarsko, v letech 2017 až 2020 se staral o commercial development pro rumunský trh. Teď dostal na starost především komunikaci rostlinných značek, mléčných výrobků a dětských výživ.
„Práce mě naučila, že vše začíná u lidí. A že každá krize je zároveň novou příležitostí pro značku i firmu. Rok 2022 už teď ukazuje, že bude velmi jiný než předešlé období a bude potřeba hledat nová řešení,“ prohlásil.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
