Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Marketing Dellu po Hájkovi přebírá Vítek z IBM

Jakub Vítek

Jakub Vítek

Do funkce marketingového ředitele výrobce výpočetní techniky Dell EMC pro Česko nastoupil Jakub Vítek. Ve funkci nahradil dlouholetého ředitele lokálního marketingového týmu Dellu Stanislava Hájka, který ve firmě přechází do regionální pozice vedoucího plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro Evropu, Blízký východ a Afriku.

Vítek bude mít na starosti řízení všech marketingových a komunikačních aktivit tuzemské pobočky Dell EMC v Česku a bude úzce spolupracovat s obchodním týmem a týmem pro partnerský prodej. Před příchodem do české pobočky Dell EMC pracoval dva roky pro IBM Česká republika, kde měl na starosti marketingové aktivity pro region střední a východní Evropy, včetně digitálních komunikací a online mediálních kampaní. Předtím pět let dělal v marketingu a komunikaci Komerční banky. 

Stanislav Hájek

Stanislav Hájek

Stanislav Hájek působí ve společnosti Dell přes 12 let. Do firmy nastoupil jako produktový manažer pro mobilní řešení a postupně pracoval ve funkcích channel marketing manager a country marketing manager pro trhy v Česku, Slovensku či Finsku. Poslední dva roky řídil marketingové aktivity Dell EMC v Česku pro koncové zákazníky i partnerský prodej. Ve funkci vedoucího pro plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro oblast Evropy, blízkého východu a Afriky se bude věnovat plánování marketingových aktivit a ropočtům programů partnerského prodeje.