Do pražského startupu Driveto, který se zabývá flexibilním pronájem aut, nastoupil začátkem října na pozici marketingového ředitele Martin Paukrt. Nahradil Daniela Chovance, který dál pomáhá s výkonnostním marketingem firmy. Paukrt přišel z Footshopu, kde od loňska zastával funkci global brand manager. Vedl tam strategii značky napříč 16 trhy, kde Footshop působí. Předtím se zabýval tři roky sociálními médii a influencer marketingem v agenturách TL5 a Peppermint Digital. Má za sebou kampaně pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile nebo Mattoni.
„V nové roli se chci zaměřit na dva cíle. První je nastavení komunikace na stávající klienty a vylepšení jejich customer care. Druhý je určení positioningu značky na trhu a sjednocení komunikace napříč jednotlivými kanály,“ říká ke své nové roli Paukrt. „Na pozici šéfa marketingu Driveta jsem ho oslovil primárně díky jeho zkušenostem s budováním brandu a její komunikací, na kterou se chceme v příštím roce víc zaměřit,“ uvádí Adam Szabó, šéf firmy Driveto. Ta spadá pod investiční skupinu Miton.