Marketing Driveta řídí Paukrt, přišel z Footshopu

Martin Paukrt střídá Daniela Chovance, ve startupu Mitonu se zaměří na budování značky.

Martin Paukrt

Martin Paukrt

Do pražského startupu Driveto, který se zabývá flexibilním pronájem aut, nastoupil začátkem října na pozici marketingového ředitele Martin Paukrt. Nahradil Daniela Chovance, který dál pomáhá s výkonnostním marketingem firmy. Paukrt přišel z Footshopu, kde od loňska zastával funkci global brand manager. Vedl tam strategii značky napříč 16 trhy, kde Footshop působí. Předtím se zabýval tři roky sociálními médii a influencer marketingem v agenturách TL5 a Peppermint Digital. Má za sebou kampaně pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile nebo Mattoni.

„V nové roli se chci zaměřit na dva cíle. První je nastavení komunikace na stávající klienty a vylepšení jejich customer care. Druhý je určení positioningu značky na trhu a sjednocení komunikace napříč jednotlivými kanály,“ říká ke své nové roli Paukrt. „Na pozici šéfa marketingu Driveta jsem ho oslovil primárně díky jeho zkušenostem s budováním brandu a její komunikací, na kterou se chceme v příštím roce víc zaměřit,“ uvádí Adam Szabó, šéf firmy Driveto. Ta spadá pod investiční skupinu Miton.