Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing Electro Worldu povede Jiří Klíčník, PR a komunikaci Jiří Čihák

Jiří Čihák a Jiří Klíčník

Jiří Čihák a Jiří Klíčník

Prodejce elektroniky Electro World z nadnárodní skupiny Dixons Retail od května rozdělil systém zodpovědnosti za své marketingové a PR aktivity v České republice a na Slovensku. Marketingové oddělení bude v kompetenci provozního ředitele Jiřího Klíčníka, PR manažerem řetězce se nově stal Jiří Čihák, který má na starosti interní komunikaci a lidské zdroje.

„Činnosti marketingového oddělení se čím dál častěji prolínají s procesy obchodního oddělení. Právě proto jsme se rozhodli tato dvě oddělení podřídit jednou manažerovi. Cílem této změny je možnost rychleji reagovat na požadavky zákazníků a uzpůsobovat tomu marketingovou podporu,“ uved Ján Gažovský, generální ředitel Electro Worldu.

Klíčník přišel do Electro Worldu v roce 2006 z místa ředitele Aholdu na Slovensku a ředitele sítě hypermarketů Hypernova v Česku. Čihák dělá v v Electro Worldu od jeho vstupu na český trh v roce 2002, předtím byl v podnicích PORS, ELIP – DataMarket a K+B Expert.