Marketing Eurowagu vede Wallenius

Stratég orientovaný na technologie Juho Wallenius přichází ze skupiny Ferratum.

Juho Wallenius

Juho Wallenius

Novým šéfem marketingu poskytovatele platebních řešení v komerční silniční dopravě Eurowag se stal Juho Wallenius. V roli viceprezidenta marketingu bude zodpovědný za veškeré marketingové aktivity, posílení Eurowagu v oblastech digitálních finančních služeb a e-commerce i zvýšení povědomí o značce Eurowag na nových evropských trzích.

Přichází ze skupiny Ferratum, kde dohlížel na koncepci, budování značky a spuštění mobilní banky SweepBank.com. V minulosti dělal pro AkzoNobel či globální reklamní a digitální agentury jako TBWA, spolupracoval na projektech s velkými značkami Dell, Nike, Nissan, Pepsi či Xbox.

„Dovolím si říct, že jsem stratég orientovaný na technologie. Jsem přesvědčen, že nejefektivnější marketing je vždy rovnováhou racionálních a emocionálních argumentů, kombinací umění a vědy a aktem kreativity i tvrdé práce,“ říká Juho Wallenius.