Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing Festival 2021 namixuje online a offline

Velké konference, jak je znáte, mají ještě nejméně na rok utrum, míní Jindřich Fáborský.

Mark Ritson na Marketing Festivalu 2019 v Praze

Australský profesor marketingu Mark Ritson, zlatý hřeb programu Marketing Festivalu 2019

Letos měl proběhnout v dubnu, pak se přesouval na červenec a do zároveň do online podoby, nakonec se na internetu konal v září. Do virtuálního prostředí se Marketing Festival přesune i v roce 2021. Jeho pořadatel Jindřich Fáborský původně napřesrok počítal s dubnem, teď kvůli přetrvávajícím omezením vinou covidu oznámil termín září 2021.

Hlavní konference přitom proběhne online, stejně jako hlavní workshopy. Offline budou ty zbylé a také večírek, obojí v souladu s bezpečnostními pravidly. Konferenční přednášky budou předtočené, živě se mají vysílat následné diskuse s řečníky. „Na rovinu - velké konference, jak je znáte z minulosti, mají ještě nejméně na rok utrum,“ je přesvědčen Fáborský, který výroční Marketing Festival pořádá od roku 2013. Právě proto rezignoval na původní formát akce, tedy setkání tisíců lidí na jednom místě.

Proč? „Zvažovali jsme přesun na konec roku 2021, ale narazili jsme u řečníků. Drtivá většina z nich nemá sebemenší chuť uvázat se k jakékoli cestě – proč taky, když najednou můžou konzultovat ty největší světové značky za astronomické sumy z pohodlí svého obýváku,“ popisuje organizátor Marketing Festivalu.

„A zdaleka nejde jen o spíkry. Kdybychom tvrdohlavě tlačili offline podobu takto velké akce v roce 2021, přinášíme tím obrovskou nejistotu pro všechny – účastníky, dodavatele, partnery i náš tým. A myslím, že nejistoty teď máme všichni nejen v byznysu víc než dost. Proto volíme jinou, srozumitelnější a mnohem jistější cestu.“

Marketing Festival pořádá Jindřich Fáborský s týmem

Marketing Festival pořádá Jindřich Fáborský s týmem

Jak Fáborský už avizoval, na pražskou akci by se měl dva roky po své velkolepé premiéře jako jeden z hlavních řečníků vrátit profesor marketingu Mark Ritson. Podařilo se získat také další proslulou postavu oboru, o kterou Fáborský dlouho usiloval - je jí Rory Sutherland známý z agentury Ogilvy. Dalšími spíkry mají být Helen EdwardsRichard Shotton a minimálně pětice dalších, kteří na Marketing Festivalu ještě nevystupovali.

Cena samostatné vstupenky na Marketing Festival 2021 Online bude začínat na 3.990 Kč bez DPH. Držitelé vstupenek na rok 2020 mají ročník 2021 automaticky přidělen se vším – konferencí, večírkem i možností registrace na placené workshopy.