Marketing Festival 2024 nabídne inspiraci z celého světa. V Brně

Devátý ročník třídenní akce nabídne čistě mezinárodní lineup. Pozvánku přijali Kozyrkov, Fishburne, Romaniuk nebo Brinker.

Marketing Festival

Marketing Festival se vrací do Brna

Už příští rok v únoru proběhne po čtyřech letech 9. ročník Marketing Festivalu, a to naživo. Jeviště Janáčkova divadla v Brně ovládnou nejvýraznější osobnosti z aktuálního světa digitálního marketingu. Už nyní je známo sedm hlavních řečníků z USA, Austrálie i Evropy. Celkově jich bude devět. „Z lineupu pro Marketing Festival 2024 jsem opravdu nadšený a myslím, že bude jeden z nejlepších v historii. Dali jsme si hodně záležet, aby byl vyváženým mixem, který nadchne stratégy i techniky,“ přibližuje program zakladatel Marketing Festivalu 2024 Jindřich Fáborský.

Na prknech Janáčkova divadla se představí hvězdy digitálního marketingu jako datová analytička a expertka na machine learning Cassie Kozyrkov, odborník na martech a zakladatel Chief Martec Scott Brinker, Jenni Romaniuk, spoluautorka knihy How Brands Grow 2 či Tom Fishburne známý jako Marketoonist. Účastníci Marketing Festivalu 2024 se mohou těšit také na Steena Rasmusena, špičkového digitálního analytika. Jako moderátor akce se po několika letech objeví znovu Cyrus Shepard.

Marketing Festival ale není jen o přednáškách zahraničních hvězd. Těšit se můžete na 30 různých workshopů, které v Česku běžně nenavštívíte. Své zkušenosti na nich předají další významní odborníci. „Už teď mohu prozradit, že výběr workshopů bude letos, co do šíře témat, mimořádně bohatý. Workshopy pokryjí témata jako je branding, UX, pricing, SEO, všemožné placené kanály nebo třeba právo v AI,“ dodává Fáborský. V rámci Festivalu se můžete těšit také na tři večerní párty, které vyvrcholí po vzoru Marketing Festivalu 2015 na Flédě. Hudební program si organizátoři zatím nechávají pro sebe.

Marketing Festival se tedy po několika letech odehraje v Brně. Na návrat Festivalu ke kořenům svého vzniku nedávno upozornila úspěšná videokampaň, která jen za první den zaznamenala stovky sdílení a pozitivních komentářů. A proč právě Brno? „Vnímám, že si to tak přeje většina z minulých účastníků a i já sám na předešlé ročníky, které probíhaly právě v Brně, vzpomínám strašně rád. Navíc Janáčkovo divadlo má přesně tu správnou atmosféru, jakou si nejsilnější ročník Marketing Festivalu zaslouží,“ vysvětluje Fáborský.

Festival bude probíhat od 20. do 22. února 2024 a budou to tři dny nabité akcí. K dispozici bude pouze 1 000 vstupenek za jednotnou cenu 9.890 Kč bez DPH. Prodej vstupenek bude zahájen na webu Festivalu už 30. května v 10.00.

Hlavním partnerem Marketing Festivalu 2024 je skupina Proficio. Jako další podpoří akci agentury Taste, Magnas Media, Marketup, Campiri nebo brněnský Better Marketing.

Co je Marketing Festival?

Marketing Festival, založený v roce 2013, se velikostí, obsahem a referencemi řadí mezi nejprestižnější oborové konference v Evropě. V roce 2024 se po dvou on-line ročnících a následné dvouleté pauze vrací naživo již devátý ročník, kdy všechny předchozí byly zcela vyprodány. Řečníky jsou vždy světová esa ve svém odvětví, kteří se zde s účastníky dělí nejen o své know-how, ale také pomáhají odpovídat na otázky současného marketingu. Součástí festivalu jsou také odborné workshopy, koncertní večery a mnoho příležitostí k oborovému networkingu. Na akci v minulosti vystoupili Mark Ritson, Avinash Kaushik, Dan Ariely nebo třeba Dr. Helen Edwards.

Kdo je Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský založil Marketing Festival, vzdělávací kurz Digisemestr, platformu Digisemestr Online a spoluzaložil e-commerce veletrh Reshoper, který v roce 2021 úspěšně prodal Shoptetu. V roce 2016 byl díky svým rozsáhlým aktivitám zařazen na prestižní seznam Forbes 30 pod 30. Jeho vzdělávacími projekty projdou každým rokem tisíce marketérů z Česka i ze zahraničí.

Text je placenou propagací Marketing Festivalu