Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Marketing Festival proběhne online 3. a 4. září

Oborová akce bude mít letos podobu dvou pětihodinových bloků, ptát se bude možné živě.

Letošní ročník konference Marketing Festival týmu kolem Jindřicha Fáborského dostal nový termín a podobu. Proběhne ve čtvrtek 3. a v pátek 4. září kompletně prostřednictvím internetu, a to ve dvou zhruba pětihodinových blocích, během kterých se budou střídat předtočené přednášky speakerů s možností živě pokládat otázky vybraným řečníkům.

Původně se akce měla konat od 22. do 24. dubna v pražském Kongresovém centru, koronavirus to ale znemožnil, následným uvažovaným termínem byl začátek července, to už online a předtočenými přednáškami řečníků. Situace se ale podle organizátorů značně zkomplikovala zejména kvůli omezeným možnostem cestování a protikoronavirovým opatřením týkajícím se shromažďování se v New Yorku a v Londýně.

„Na začátku koronavirové pandemie jsme se dlouho a pečlivě rozmýšleli, jak se s touto situací vypořádat. Jako jediné rozumné řešení se ukázalo právě přenesení Marketing Festivalu do online prostředí,“ říká zakladatel Marketing Festivalu Fáborský.

„V posledních týdnech jsme intenzivně sledovali, kdy se situace v New Yorku a v Londýně zlepší a budeme moct začít tvořit videa s našimi řečníky. Situace se ale zlepšuje a konečně se můžeme s produkčními týmy pustit do práce a začít natáčet naše spíkry,“ doplňuje Jan Kostera, který je zodpovědný za lineup vystupujících na Marketing Festivalu.

„Poslední měsíce byly opravdu velmi náročné, protože dlouho nebylo jasné, jak a kdy budeme moct ohlásit termín letošního a v mnoha směrech výjimečného Marketing Festivalu. Naštěstí už máme jasno, a na začátek září se velmi těšíme,“ doplnil Fáborský.

Řečníci letošního Marketing Festivalu

  • Nově oznámeným je Richard Shotton, autor světově uznávané knihy The Choice Factory, která se pohybuje na pomezí behaviorální psychologie, reklamy a marketingu.
  • Les Binet a Peter Field, autoři bestselleru Effectiveness in Context, který hltají marketéři po celém světě, a zároveň uznávaní matadoři marketingové efektivity s více než třemi dekádami zkušeností, jejichž přednášku označují organizátoři jako „příležitost, která přijde jednou za život“.
  • Dave Trott, kreativní ředitel, copywriter a autor knih Predatory Thinking a One Plus One Equals Three, který stál u zrodu reklamních agentur Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith a v roce 2004 získal D&AD President’s Award za celoživotní přínos v reklamě.
  • Helen Edwards, zkušená brand konzultantka, která během své kariéry pomáhala firmám budovat brand společnostem jako Johnson & Johnson, Avon, BBC Worldwide a dalším.
  • Tom Goodwin, jeden z nejcitovanějších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenithu, nově působící v Publicis Groupe.
  • Ana Milicevic, expertka na digitální média a spoluzakladatelka Sparrow Digital.
  • Drayton Bird, direct marketingový guru, na něhož pěje ódy i samotný velikán reklamy David Ogilvy.
  • Vikki Ross, copywriterka, jejíž slova dávala hlas největším světovým značkám jako jsou Virgin Media, Body Shop, Sainsbury’s, Tesco, a Paperchase.