Marketing Festival, jedna z nejprestižnějších oborových akcí v Evropě, letos znovu na svém pódiu představí velká jména světového marketingu. Těmi jsou například uznávaní otcové efektivity Les Binet a Peter Field, expertka na brand Helen Edwards, bývalý viceprezident Zenithu Tom Goodwin, SEO expert Dan Petrovic a další. Na rozdíl od dřívějších ročníků si sedmý marketingový svátek dává za cíl přesvědčit všechny marketéry, že marketing je mnohem víc než jen reklama či marketingová komunikace. Sedmý ročník Marketing Festivalu se bude konat od 22. do 24. dubna 2020 v Praze.
„S letošním ročníkem Marketing Festivalu chceme účastníky nasměrovat zpět k jádru marketingu a připomenout jim to, že je sice skvělé být zaměřený na niche oblast, ale bez pořádné a komplexní strategie a porozumění marketingu jako takovému, mohou být sebelepší vychytávky dílčích částí marketingové komunikace naprosto k ničemu,“ říká Jindřich Fáborský, zakladatel a organizátor Marketing Festivalu. „Je nutné, aby všichni marketéři věděli, že marketing, i navzdory všem nadužívaným floskulím jako ‚content is king‘ a ‚future is voice‘, musí být vystavěn na ověřených a podložených postupech.“
Řečníky letošního Marketing Festivalu jsou:
- Les Binet a Peter Field, autoři bestselleru Effectiveness in Context, který hltají marketéři po celém světě, a zároveň uznávaní matadoři marketingové efektivity s víc než třemi dekádami zkušeností, jejichž přednášku označují organizátoři jako „příležitost, která přijde jednou za život“,
- Dave Trott, kreativní ředitel, copywriter a autor knih Predatory Thinking a One Plus One Equals Three, který navíc stál u zrodu reklamních agentur Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith a v roce 2004 získal D&AD President’s Award za celoživotní přínos v reklamě,
- Helen Edwards, zkušená brand konzultantka, která během své kariéry pomáhala firmám jako Johnson & Johnson, Avon, BBC Worldwide a dalším,
- Tom Goodwin, jeden z nejcitovanějších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenith nově působící v Publicis Groupe,
- Ana Milicevic, expertka na digitální média a spoluzakladatelka Sparrow Digital,
- Drayton Bird, direct marketingový guru, na něhož pěje ódy i samotný velikán reklamy David Ogilvy,
- Stuart A. Thompson, držitel Pulitzerovy ceny, a Charlie Warzel, názoroví editoři The New York Times, kteří zároveň stojí za projektem The Privacy Project mapující pochybné aktivity obrovských firem na poli soukromí spotřebitelů a dopadů současných kauz na reklamní průmysl,
- Vikki Ross, copywriterka, jejíž slova dávala hlas největším světovým značkám jako jsou Virgin Media, Body Shop, Sainsbury’s, Tesco, a Paperchase,
- a Dan Petrovic, jeden z nejvyhledávanějších světových odborníků na SEO vyhledávání.
Prohlédněte si program a kupte vstupenku
Co je Marketing Festival
Marketing Festival, založený v roce 2013, je svou velikostí, obsahem a referencemi často označován jako nejprestižnější oborová konference v Evropě. V roce 2020 se koná již sedmý ročník, předcházející ročníky byly vždy zcela vyprodány. Řečníky jsou vždy světová esa ve svém odvětví, kteří se zde s účastníky dělí nejen o své know-how, ale také pomáhají odpovídat na otázky současného marketingu. Součástí festivalu jsou také odborné workshopy, koncertní večery a mnoho příležitostí k oborovému networkingu. Na akci v minulosti vystoupili Mark Ritson, Avinash Kaushik či třeba Christopher Wylie.
Kdo je Jindřich Fáborský
Jindřich Fáborský založil Marketing Festival, vzdělávací kurz Digisemestr, e-commerce konferenci Reshoper a portál Vzdělávej se. V roce 2016 byl díky svým rozsáhlým aktivitám zařazen na prestižní seznam Forbes 30 pod 30. Jindřichovým velkým koníčkem jsou motorky a jejich recenzování, kterému se věnuje na kanálu Jednou stopou na YouTube jak česky, tak anglicky.