Od října je novým marketingovým ředitelem potravinářské firmy Emco Kamil Varhánek. Ten dosud zastával funkci senior brand manažera největší produktové kategorie Mysli. „Mým cílem je posílit pozici značky Emco jako lídra trhu cereálií v Čechách a na Slovensku, úspěšně vstoupit do nových produktových segmentů a kontinuálně budovat značku Emco na zahraničních trzích,“ uvedl. Syn zakladatele firmy Zdeňka Jahody a její spoluvlastník Martin Jahoda, který pozici marketingového ředitele zastával téměř tři roky, přechází na pozici ředitele exportu.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor