Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Marketing firmy Emco po Jahodovi vede Varhánek

Kamil Varhánek

Kamil Varhánek

Od října je novým marketingovým ředitelem potravinářské firmy Emco Kamil Varhánek. Ten dosud zastával funkci senior brand manažera největší produktové kategorie Mysli. „Mým cílem je posílit pozici značky Emco jako lídra trhu cereálií v Čechách a na Slovensku, úspěšně vstoupit do nových produktových segmentů a kontinuálně budovat značku Emco na zahraničních trzích,“ uvedl. Syn zakladatele firmy Zdeňka Jahody a její spoluvlastník Martin Jahoda, který pozici marketingového ředitele zastával téměř tři roky, přechází na pozici ředitele exportu.