Marketing Globusu doplnili Smrčka a Vašíček

Martin Smrčka je ředitelem operativního marketingu, Jan Vašíček vede brand marketing.

Martin Smrčka

Martin Smrčka

Ředitelem oddělení operativního marketingu maloobchodního řetězce Globus v Česku se stal Martin Smrčka. Pod jeho vedení spadá současně oddělení trade marketingu, zákaznického výzkumu a oddělení věrnostního programu Globus Bonus a výroby letáků a katalogů. Smrčka dělá v Globusu od září 2016. Předtím pracoval pět let pro Carrefour a pak 10 let pro Tesco, které před pěti lety opouštěl z pozice customer proposition manager pro region střední a východní Evropy.

V Globusu se nově marketingová oddělení nově přeskupila do dvou částí, aby se obě části mohly plně a efektivněji soustředit na svou agendu. Operativní, tedy výkonnostní marketing vede Martin Smrčka, brand marketing pak Jan Vašíček.

Jan Vašíček

Jan Vašíček

Nový ředitel brand marketingu Globusu Vašíček se v marketingu pohybuje 14 let a prošel nejdřív agenturami jako Triad Advertising či H1.cz. Pak pracoval na klientské straně v Home Creditu nebo Direct pojišťovně, kde postavil celý interní tým online specialistů. Byl též součástí vzniku Hello Bank, kde měl na starosti agenturní tým (UX, SEO, analytika). Pro Globus Česko řídí brand marketing, který zahrnuje online, offline a CDCI oddělení. Pozice nebyla několik měsíců obsazena.