
Martin Smrčka
Ředitelem oddělení operativního marketingu maloobchodního řetězce Globus v Česku se stal Martin Smrčka. Pod jeho vedení spadá současně oddělení trade marketingu, zákaznického výzkumu a oddělení věrnostního programu Globus Bonus a výroby letáků a katalogů. Smrčka dělá v Globusu od září 2016. Předtím pracoval pět let pro Carrefour a pak 10 let pro Tesco, které před pěti lety opouštěl z pozice customer proposition manager pro region střední a východní Evropy.
V Globusu se nově marketingová oddělení nově přeskupila do dvou částí, aby se obě části mohly plně a efektivněji soustředit na svou agendu. Operativní, tedy výkonnostní marketing vede Martin Smrčka, brand marketing pak Jan Vašíček.

Jan Vašíček
Nový ředitel brand marketingu Globusu Vašíček se v marketingu pohybuje 14 let a prošel nejdřív agenturami jako Triad Advertising či H1.cz. Pak pracoval na klientské straně v Home Creditu nebo Direct pojišťovně, kde postavil celý interní tým online specialistů. Byl též součástí vzniku Hello Bank, kde měl na starosti agenturní tým (UX, SEO, analytika). Pro Globus Česko řídí brand marketing, který zahrnuje online, offline a CDCI oddělení. Pozice nebyla několik měsíců obsazena.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
