Marketing Hartmann-Rico v Česku a na Slovensku řídí Tomáš Marenčák

Marenčák byl dosud manažerem marketingu pro Slovensko. Nová je i obchodní ředitelka.

Tomáš Marenčák

Tomáš Marenčák

Výrobce a distributor zdravotnických prostředků a hygienických výrobků Hartmann-Rico zřídil začátkem letoška dva nové posty v managementu. Marketingovým ředitelem pro český a slovenský trh se stal Tomáš Marenčák, obchodní ředitelkou Marie Mošová. Marketingové i obchodní aktivity do konce loňska plně spadaly přímo pod generálního ředitele a předsedu představenstva Tomáše Groha. Od upravené struktury si firma slibuje optimalizaci aktivit v obchodu a marketingu, snadnější zavádění inovací i nových postupů i efektivnější využití financí.

„Hartmann-Rico je v obou zemích díky dlouholeté tradici lídrem v segmentu zdravotních pomůcek. V rámci globální struktury má naše společnost silné postavení, patříme mezi takzvané core countries. Této pozice chceme využít a umožnit našim talentům prosadit se v rámci celé skupiny,“ říká Marenčák. „Naše komunikace bude dynamičtější a bude více reagovat na aktuální trendy,“ plánuje.

V oblasti zdravotnictví se jako marketingový specialista s menšími přestávkami pohybuje celý svůj profesní život, dělal pro UCB Pharma nebo Novartis. V Hartmann-Rico působil čtyři roky jako marketingový manažer pro Slovensko. Pochází z Bratislavy, kde absolvoval Národohospodářskou fakultu Ekonomické univerzity, v oboru hospodářská politika.

Marie Mošová

Marie Mošová

Čerstvá obchodní ředitelka Mošová je rodačkou ze Zlína, vystudovala podnikové hospodářství na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Pracovala pro Hamé či Tescomu, do Hartmann-Rico nastoupila v roce 2012 do marketingového oddělení, od roku 2018 se věnuje zejména řízení obchodu, dosud řídila oblast lékárenského byznysu a pracovala na pozici business unit manager.

Hartmann-Rico vznikla v roce 1991 vstupem německé společnosti Paul Hartmann do tehdejšího státního podniku Rico ve Veverské Bítýšce. Společnost je součástí mezinárodní skupiny Hartmann se sídlem v německém Heidenheimu.

V Česku nyní spolupracuje s více komunikačními agenturami. Kreativu firmě dodávají Ogilvy a Unfolding Wings, online mediální strategii i mediální nákup zajišťuje skupina Mind2flo.