Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Marketing Heinekenu od února vede Gorecki

Agnieszka Gorecki

Agnieszka Gorecki

Novou marketingovou ředitelkou pivovarnické společnosti Heineken Česká republika je od února Agnieszka Gorecki, bude i členkou management týmu. Střídá Petra Havlíčka, který po třech letech odchází jinam.

Gorecki pro Heineken pracuje třináct let. V letech 2004 až 2012 působila ve Francii, nejprve jako trade marketingová manažerka, později jako marketingová manažerka pro export. Ve spolupráci s místními distributory zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, poté se stala globální manažerkou komunikace značky Heineken v Amsterdamu. Kromě globálních kampaní odpovídala v Holandsku i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategii značky na lokálních trzích v Asii. V lednu 2016 se stala manažerkou marketingu značky Heineken v čínské Šanghaji, kde působila do svého nástupu v Česku.