Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Marketing Heinekenu od února vede Gorecki

Agnieszka Gorecki

Agnieszka Gorecki

Novou marketingovou ředitelkou pivovarnické společnosti Heineken Česká republika je od února Agnieszka Gorecki, bude i členkou management týmu. Střídá Petra Havlíčka, který po třech letech odchází jinam.

Gorecki pro Heineken pracuje třináct let. V letech 2004 až 2012 působila ve Francii, nejprve jako trade marketingová manažerka, později jako marketingová manažerka pro export. Ve spolupráci s místními distributory zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, poté se stala globální manažerkou komunikace značky Heineken v Amsterdamu. Kromě globálních kampaní odpovídala v Holandsku i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategii značky na lokálních trzích v Asii. V lednu 2016 se stala manažerkou marketingu značky Heineken v čínské Šanghaji, kde působila do svého nástupu v Česku.