Pátek jsme strávili na Marketing Festivalu. “Zabíjet značky je dobré,” pravil Mark Ritson.

Marketing Heinekenu od února vede Gorecki

Agnieszka Gorecki

Agnieszka Gorecki

Novou marketingovou ředitelkou pivovarnické společnosti Heineken Česká republika je od února Agnieszka Gorecki, bude i členkou management týmu. Střídá Petra Havlíčka, který po třech letech odchází jinam.

Gorecki pro Heineken pracuje třináct let. V letech 2004 až 2012 působila ve Francii, nejprve jako trade marketingová manažerka, později jako marketingová manažerka pro export. Ve spolupráci s místními distributory zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, poté se stala globální manažerkou komunikace značky Heineken v Amsterdamu. Kromě globálních kampaní odpovídala v Holandsku i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategii značky na lokálních trzích v Asii. V lednu 2016 se stala manažerkou marketingu značky Heineken v čínské Šanghaji, kde působila do svého nástupu v Česku.