Marketing Hitrádia City 93,7 FM má na starosti Veronika Matysová   

Matysová přichází z hudební televize Óčko, kde pracovala šest let jako brand managerka.

Veronika Matysová

Veronika Matysová

Za marketing Hitrádia City 93,7 FM z mediální skupiny Media Bohemia od června zodpovídá Veronika Matysová, která do skupiny přichází z hudební televize Óčko, kde pracovala šest let jako brand managerka stanice. Teď bude mít na starosti rozvoj rádiové značky, eventy stanice, celé portfolio promotion aktivit k posluchačům i obchodním partnerům. Úzce bude spolupracovat s ostatními týmy Hitrádii napříč Českem.  

„Na Hitrádiu City 93,7 FM se nyní zaměří na vizibilitu značky a na akceleraci růstu povědomí o rádiu jako metropolitní stanici s nejvybranějším hudebním playlistem,“ říká Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu skupiny Media Bohemia, v jehož týmu bude Matysová působit. Slibuje si od ní rozšíření publika i navázání silných partnerství s klíčovými hráči v Praze i středních Čechách.

Matysová se řadu let též pohybuje v managementu hudebních kapel a umělců, například řeší management a booking pro Vojtěcha Drahokoupila nebo Elis Mraz. V minulosti pracovala také v agentuře Guideline AD & PR jako PR managerka a také v agentuře Le Moni jako projektová specialistka.

Sdílejte