Marketing HoppyGo řídí Šubířová, přišla z C3

Po třech letech fungování na českém trhu se půjčovna aut připravuje na expanzi do Evropy.

Radka Šubířová

Radka Šubířová

Na pozici head of marketing nastupuje do půjčovny automobilů HoppyGo Radka Šubířová. Přináší dlouholeté zkušenosti v oblasti strategického řízení značek a jejich marketingové komunikace z velkých síťových agentur z portfolia WPP (Ogilvy a Geometry Global) či contentové agentury C3. V HoppyGo bude zodpovědná za kompletní marketingovou komunikaci, posilování značky a etablování společnosti na nových trzích.

„HoppyGo má za sebou tři roky úspěšného fungování na českém trhu a jako průkopník P2P carsharingu dokázalo prověřit zájem o služby sdílené mobility a její další potenciál rozvoje. To mimo jiné potvrzuje více než 100.000 registrovaných zákazníků platformy, kteří mají na výběr z více než 2.300 aut od 1.400 pronajímatelů,“ uvádí Šubířová. „I přesto nás však stále čeká spousty práce například v oblasti boření ve společnosti zakořeněných stereotypů a předsudků vůči sdílení aut, vysvětlování odlišnosti našeho byznys modelu od klasických minutových carsharingů, které známe z ulic velkých měst a podobně. Pohled na naše současné výsledky a na trendy na světových trzích mě však utvrzuje v tom, že pohodlný, dostupný a udržitelný způsob cestování dává smysl nejenom nám a že máme s HoppyGo potenciál uspět i na dalších trzích střední a východní Evropy.“