Marketing Hyundai Motor Czech vede Przyczko

Vedení desetičlenného týmu Jan Przyczko přebírá po své předchůdkyni Janě Sekerákové.

Jan Przyczko

Jan Przyczko

Na pozici marketingového manažera pro české zastoupení značky Hyundai v únoru nastoupil Jan Przyczko. V rámci týmu produktového a marketingového ředitele Marka Trešla nově zodpovídá za veškeré online a offline marketingové aktivity společnosti. „Značka Hyundai na českém trhu v posledních letech prochází zásadními změnami, ať už z hlediska produktového, tak marketingového. Jan je úspěšným kandidátem z náročného pětikolového výběrového řízení,“ doplnil Trešl.

Vedení desetičlenného marketingového týmu Przyczko přebírá po marketingové ředitelce Janě Sekerákové, která Hyundai Motor Czech opustila loni v září.

Przyczko uplynulých 10 let působil na marketingových pozicích českého zastoupení značky Mercedes-Benz. Naposledy zastával funkci marketingového manažera divize Vans, kde zodpovídal za komplexní lokální adaptaci globální marketingové strategie společnosti. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.