Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Marketing IT skupiny Solitea nově vede Šturm 

Daniel Šturm

Daniel Šturm

Do čela marketingu holdingu v oblasti informačních technologií Solitea přichází od června Daniel Šturm. Přichází tam po roce a půl, který strávil v Indonésii a jihovýchodní Asii budováním fintechových startupů. Ve své nové pozici bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii Solitey v Česku i všech dalších evropských zemích, kde Solitea působí, a vybudování značky tvůrce systémů podporujících podnikání.

Vlajkovými produkty firmy jsou iDoklad, Dotykačka, Vema nebo Money, také aplikace eRecept. Solitea patří mezi nejvýznamnější partnery Microsoftu v Česku i na Slovensku. „Mým hlavním úkolem teď bude vše zabalit pod jednu výraznou značku a dát o ní vědět světu,“ uvádí nový ředitel marketingu Šturm.

V technologickém prostředí byl i předtím – v Creative Docku zodpovídal za spuštění půjčkové peer-to-peer platformy Zonky, řídil marketing autobazaru AAA. Zastával vrcholové manažerské pozice v korporacích - působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, poté řídil marketing Home Creditu v Česku a na Slovensku. Pracoval i na vedoucích pozicích v mediálních firmách Stratosféra a Inzertmedia.