Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Marketing J&T Banky nově řídí Šrámková, Hošek je v Herbadentu

Karolina Šrámková

Karolina Šrámková

Marketingové oddělení J&T Banky od dubna vede Karolina Šrámková. Vrací se po roce a půl z Německa, kde v nadnárodní společnosti Rehau, dodavateli plastových výrobků, zodpovídala za řízení korporátní značky napříč 50 zeměmi. V marketingu a oblasti firemní kultury a HR je 20 let, z toho 12 let v bankovnictví, pracovala pro GE Money Bank nebo Air Bank. Vystudovala zlínskou Univerzitu Tomáše Bati a Copenhagen Business School.

Martin Hošek. Foto: Karel Choc

Martin Hošek. Foto: Karel Choc

V bance ze skupiny J&T se ujímá pozice po Martinu Hoškovi. Ten marketing banky řídil do konce loňského roku, poté nastoupil jako marketingový ředitel do společnosti Herbadent, která produkuje přípravky pro dentální hygienu z přírodních látek.