Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Marketing Kiky nově řídí Uhlíková, chystá katalog

Aneta Uhlíková

Aneta Uhlíková

Marketingový tým prodejce nábytku Kika od konce roku 2018 vede Aneta Uhlíková. Stala se vedoucí marketingu pro český a slovenský trh a ohlásila výrazné změny. První z nich se týkají oblasti komunikace se zákazníky, byla z velké části zrušena neadresná distribuce reklamních materiálů. „Tyto propagační tiskoviny nahradí ucelenější a efektivnější koncept informování našich zákazníků. Na podzim Kika vydá pro Česko i Slovensko vlastní rozsáhlý katalog,“ plánuje Uhlíková. Ta dosud pracovala jako direct marketing manager ve vydavatelství Mladá fronta. Vystudovala podnikovou ekonomiku a management na České zemědelské univerzitě v Praze.

Pozici marketingové manažerky nábytku Kika opustila Miroslava Nezvalová. Aneta Uhlíková se na aktivitách podílí s projektovým manažerem Alešem Pitrem. Ve firmě tedy dochází k ucelené spolupráci v oblasti marketingu, spravování e-shopu a merchandisingu.