Marketingový tým prodejce nábytku Kika od konce roku 2018 vede Aneta Uhlíková. Stala se vedoucí marketingu pro český a slovenský trh a ohlásila výrazné změny. První z nich se týkají oblasti komunikace se zákazníky, byla z velké části zrušena neadresná distribuce reklamních materiálů. „Tyto propagační tiskoviny nahradí ucelenější a efektivnější koncept informování našich zákazníků. Na podzim Kika vydá pro Česko i Slovensko vlastní rozsáhlý katalog,“ plánuje Uhlíková. Ta dosud pracovala jako direct marketing manager ve vydavatelství Mladá fronta. Vystudovala podnikovou ekonomiku a management na České zemědelské univerzitě v Praze.
Pozici marketingové manažerky nábytku Kika opustila Miroslava Nezvalová. Aneta Uhlíková se na aktivitách podílí s projektovým manažerem Alešem Pitrem. Ve firmě tedy dochází k ucelené spolupráci v oblasti marketingu, spravování e-shopu a merchandisingu.