V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marketing knižní Pointy vede Šikl Burešová

Eva Šikl Burešová

Eva Šikl Burešová

Marketing nového knižního projektu Pointa, který spadá pod inkubátor startupů CreativeDock a agenturu U+, od září vede Eva Šikl Burešová. Za sebou má 15 let v marketingu technologických společnosti - čtyři roky zodpovídala za marketing a B2B komunikaci O2, sedm let se věnovala marketingu IBM, tři roky pracovala v marketingu pojišťovny Uniqa. Je absolventkou magisterského programu marketingových studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Za vedení knižního projekt Pointa, který představuje alternativu k tradičnímu publikování knih, zodpovídá Veronika Mahdalová. Po projektovém řízení startupu s operativním leasingem elektroaut Elektra Cars  a pojištění Cubiq se tak přesouvá do oblasti literatury.