Marketing Kofoly řídí Chalupka, Hrbek se vrhne na čaj a kávu

Pavol Chalupka

Pavol Chalupka

Ředitelem marketingu výrobce nápojů Kofola na českém a slovenském trhu od listopadu je Pavol Chalupka. Přebírá funkci po Karlu Hrbkovi, který přešel do čela marketingu firmy Leros, kterou Kofola loni koupila. Leros spojila se společností Espresso, kterou koupila letos, a vytvořila tak další pilíř svého podnikání, s čajem a kávou. Ten Kofola plánuje intenzivně rozvíjet, a proto v něm posiluje týmy.

Hrbek se na komunikaci značek Kofoly podílí 15 let a jeho nástupce Chalupka s krátkou přestávkou 13 let. Hrbek se nejdřív věnoval vlajkové značce Kofola Original, poslední roky držel ochrannou ruku nad marketingem všech značek Kofoly.

Chalupka se v Kofole jako brand manažer nejdřív věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena Kofola Original na Slovensku. Pak jako senior brand manažer řídil do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních pět let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně klíčové značky Rajec.

Karel Hrbek

Karel Hrbek