„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Marketing Lasvitu řídí Náhlovský z OMD

Marcel Náhlovský přechází propagovat sklo po zkušenostech z médií a agentur.

Marcel Náhlovský

Marcel Náhlovský

Na pozici ředitele marketingu sklářské a designérské firmy Lasvit Leona Jakimiče nastoupil Marcel Náhlovský. Zodpovědný bude za marketing a komunikaci značky. Přichází z pozice ředitele mediální agentury OMD, kde působil na různých pozicích přes deset let. Předtím stál u zrodu mediální agentury Starcom v Česku, pracoval v reklamní agentuře Leo Burnett a řídil časopisovou divizi Ringieru.

Lasvit vznikl v roce 2007, vyrábí umělecká díla ze skla a světelných instalací. Sídlí v Česku, má čtyři výrobní závody a patnáct obchodních poboček po světě. Roční obrat firmy přesahuje 1 miliardu Kč.