Michaela Maláčová nechala ve své firmě LBM zaměstnat nového ředitele marketingu. Od ledna jím je Petr Jindra, který poslední dva roky poskytoval strategický marketing a poradenství pro globální prémiové značky z oblasti módy či retailu jako Swarovski, Stefanel, Lancome nebo Tonak. V minulosti pět let řídil marketing a komunikaci nadnárodní retailové skupiny Spar.
LBM prodává luxusní zboží, od roku 2010 v Česku a teď také v Maďarsku. Její aktivity zahrnují značky Boucheron, Girard-Perregaux, Bovet, Audemars Piguet, Hublot, Tag Heuer, Zenith, Bell & Ross a Breitling, Vertu, La Perla, Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, Versace, Diesel, Tod‘s, Bottega Veneta, Valentino, Blumarine, Ralph Lauren, Etro, Brunello Cucinelli, Sergio Rossi, Ermanno Scervino a Armani Collezioni.