Marketing Mailstepu řídí Martin Pipek, obchod přebírá David Začal z CNC

Tuzemský poskytovatel fulfillmentu nově obsadil dvě manažerské pozice. Chce i za hranice.

Martin Pipek

Martin Pipek

Mailstep, logisticko-technologická společnost zajišťující fulfillment pro e-shopy, má nové manažery v čele marketingu a obchodu. Obchodní aktivity nově řídí David Začal, v čele marketingu stojí Martin Pipek. Ten své mnohaleté zkušenosti s marketingem získal ve společnostech Xiaomi a Huawei. Od Pipkova působení Mailstep očekává zcela nový přístup k online prostředí. Zároveň hodlá informovat trh o výhodách fulfillmentu a zároveň vytvořit z Mailstepu jeho synonymum nejen v Česku.

„Chystáme se pořádat eventy jak pro klienty stávající, tak i ty, kteří o Mailstepu zatím jen přemýšlí. Chceme jim tímto způsobem přinášet novinky nejen ze světa logistiky, ale také marketingu, pro který seženeme zajímavé osobnosti ze stran Seznamu, Heureky a výkonnostních agentur specializujících se na Facebook nebo Google,“ uvádí Pipek.

David Začal

David Začal

Začal jako obchodní ředitel povede v Mailstepu tým celkem 22 lidí. Dřív působil třeba v Seznamu nebo naposled v mediálním domě Czech News Center, kde vedl na 60 lidí z oblasti výkonnostního marketingu a e-commerce. „V Mailstepu se budu věnovat primárně rozšiřování obchodního týmu, který se bude v blízké budoucnosti zaměřovat i na okolní státy. Cílem je poskytnout zázemí a řešení e-shopům, které chtějí expandovat na zahraniční trhy, ale nevědí, jak na to,“ říká ke své nové roli.