V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Marketing Mattoni posílí Moravcová a Tomečková

Miroslava Moravcová a Kristýna Tomečková přišly do Mattoni 1873 jako brand manažerky.

Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z portfolia skupiny Mattoni 1873, je Miroslava Moravcová. Řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka se ujímá Kristýna Tomečková. Obě v nových pozicích zúročí dlouholeté zkušenosti s řízením lokálních i mezinárodních rychloobrátkových značek.

Miroslava Moravcová. Foto: Jan Volejníček

Miroslava Moravcová. Foto: Jan Volejníček

Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 čtyři roky, od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila, odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do Mattoni 1873 byla manažerkou značek ve firmách Palma Bratislava, Henkel Beauty Care Bratislava, Savencia a Pribina. Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing.

Kristýna Tomečková

Kristýna Tomečková

Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric. Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona.