V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Marketing Microsoftu převzal Možný z Vodafonu

Ladislav Možný

Ladislav Možný

Novým obchodním a marketingovým ředitelem české a slovenské pobočky společnosti Microsoft se k 1. listopadu stal Ladislav Možný. Přichází z Vodafonu, kde byl odpovědný za obchod a marketing pro segment menších a středních firem. Předtím pracoval pro T-Mobile a Axa Insurance Company. Vedl také celofiremní projekty, jako jsou frekvence aukcí, akvizice společností nebo implementace GDPR.

Možného předchůdcem v Microsoftu byl Primož Karlin. Ten se nyní posunul na marketingovou pozici přímo do centrály Microsoftu v americkém Redmondu.

Možného nástup není jedinou změnou v managementu místní pobočky Microsoftu letos na podzim. Od září je novou ředitelkou lidských zdrojů Klára Žižková z Danone a ředitelkou pro sektor veřejné správy Lenka Axlerová z PricewaterhouseCoopers. Ředitelem pro technické standardy se v listopadu stal Dalibor Kačmář, který je v Microsoftu od roku 2003.