
Colin O’Toole
Novým marketingovým ředitelem producenta sušenek, čokolád, oplatek či krekrů Mondelez International pro Česko, Slovensko a Maďarsko se stal Colin O’Toole. Bude se tak starat o globální značky Oreo, BelVita, Tuc, Lu a Lu, Cadbury Dairy Milk, Milka a Toblerone, na českém a slovenském trhu pak Opavia, BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky či Tatranky. „Chci vytvořit hlubší pochopení a spojení mezi našimi globálními brandy a lidmi v Česku, Slovensku a Maďarsku,“ prohlásil.
O’Toole je znám především díky oceňované kampani Generosity pro čokoládu Cadbury ve Velké Británii. Pro Mondelez pracuje devět let, dosud působil v Beneluxu. V minulosti dělal pro L’Oréal, Mars, Colgate či Johnson & Johnson. „Se svými znalostmi dynamiky trhů a mezinárodně oceňovanými schopnostmi při řízení značek je O’Toole příslibem posílení pozice společnosti Mondelez v našem regionu,“ věří Ivana Tůmová, generální ředitelka koncernu Mondelez pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
