
Alexander Montchovsky
Na pozici brand marketingového ředitele nastoupil e-shopu s kosmetikou a parfémy Notino nastoupil začátkem září Alexander Montchovsky, s dvacetiletou zkušeností v oblasti internetového obchodu a digitálního marketingu v Kanadě, Švýcarsku a střední Evropě. Pracoval jako chief digital officer pro Studio Moderna, pro Stilago (součást skupiny Klingel) či jako ředitel pro reklamu v bratislavské pobočce Amazonu. Montchovsky obsadil pozici uvolněnou začátkem roku po odchodu Oldřicha Dostála do Air Bank. Marketingovým ředitelem Notina je Radek Ondrášík, navíc jako strategy & idea director tam začal letos působit Jonáš Čumrik.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
