Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing O2 vede Křivka z Novy

Dosavadní šéf marketingu Pavel Jankovský firmu opouští.

Ondřej Křivka

Ondřej Křivka

Ředitelem marketingové komunikace a brand managementu telekomunikačního operátora O2 je od 7. července Ondřej Křivka. Do O2 přišel z televize Nova, kde dělal šest let, od února 2012 jako marketingový ředitel, předtím jako šéf hudebního kanálu MTV pro Česko a Slovensko.

V O2 zodpovídá za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace pro český trh i za integraci interního kreativního týmu, který O2 od července staví z lidí předtím zaměstnaných reklamní agenturou VCCP.

Křivkův předchůdce, dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.