Rok po úspěšné první české konferenci o Instagramu přinášíme pokračování. Přijďte se podívat na obsahové a marketingové novinky sociálních sítí založených na obrázcích a krátkých videích. Představíme aktuální data, postupy, případové studie. O své zkušenosti se přijdou podělit Coca-Cola, Škoda Auto či Seznam.cz, z agentur pak Zaraguza či TL5.
Akce proběhne ve čtvrtek 28. května, od 9.30 do 13.00, v prostorách Global Centra v Praze 9. Občerstvení samozřejmostí, soutěž o grafiky na skutečném papíře taktéž. Vstupné bez daně 1.000 Kč.
Kdo s čím přišel
- Josef Šlerka Socialbakers
Instagram rok poté - data a analýzy - Tomáš Votruba & Martina Votrubová TL5 Digital
Alkohol vs. čokoláda na Instagramu. Jak děláme obsah pro Milku, Aperol a Metaxu -
Veronika Hromadová Rémy CointreauKampaň Undercover Games by Jägermeister na Snapchatu
- Martina Kadlecová Škoda Auto & Petr Mižík Zaraguza
Jak to na Instagramu dělá česká automobilka - Jan Mikulka Seznam.cz
- První zkušenosti s Periscopem (Roman Vaněk a další ze Streamu)
- Eva Liba Coca-Cola & Kateřina Černická Starcom MediaVestGroup
Coca-Cola a Snapchat - Adam Špina Triad Advertising
Historicky první kampaň Kofoly na Instagramu - Tomáš Bača Eyelevel
Nová aplikace L’Oréal Professionnel pro iPad a zapojení Pinterestu
Fotoreportáž Vojty Herouta

Eliška Řezáčová z Eyelevelu mluvila o nové kadeřnické aplikaci na květnové akci Médiáře Marketing obrazem. Foto: Vojta Herout

Barbora Wagnerová z Friendly, Lukáš Dobrovolný a Eva Illesová využili k zobrazení se střechu našeho sídla