Palírna U Zeleného stromu má nového marketingového ředitele. Stal se jím Boris Rajdl, který od roku 2016 ve firmě pracoval na pozici senior brand manažera a měl na starosti především Starou žitnou mysliveckou a její rebranding. Současně vedl tým korporátní komunikace. Pozice marketingového ředitele palírny byla od loňského jara neobsazená, předtím ji zastávala Eva Vicherek.
„Chci Čechům připomínat, že právě u nás, v nejstarší evropské palírně, vznikají kvalitní tuzemské destiláty, které oceňují i v zahraničí,“ plánuje Rajdl v nové funkci. „Doba se změnila a s ním i svět marketingu, který se oproti předešlým rokům značně zrychlil. Značky se v současnosti nejlépe komunikují skrze příběhy, zážitky a hlavně lidi. To bude mou prioritou,“ doplnil.
Stihl už personálně posílit online oddělení a trade marketing. Změnami prošel i jeho tým produktových manažerů. Přibral do něj třeba Petra Vavřinu, který po něm přebírá dohled nad rozvojem značky Stará žitná myslivecká a pečuje i o ultraprémiové destiláty Distillery Kleiner, či Štěpána Patrovského, jenž má na starosti digitální komunikaci.
Rajdl se marketingu převážně rychloobrátkového zboží věnuje přes 20 let. V pivovarské skupině Drinks Union zaváděl na trh Zlatopramen 11° a nastartoval pivní kategorii „jedenáctky“ na celém českém trhu. V Heinekenu launchoval maxi PET láhve a ochucená nealko piva Radler. Před příchodem do Palírny U Zeleného stromu šéfoval marketingu dodavatele energií Centropol Energy.
Mezi nejznámější značky Palírny u Zeleného stromu patří Starorežná, Blend 42 Vodka, Hanácká vodka, Heffron či Stará žitná myslivecká. Distribuuje značky Koval, Dictador, Pushkin, Berentzen, Sobieski či Moko rum.