
Rodným jazykem Davida Zappe je maďarština, plynně ovládá i češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu
Marketing ve společnosti Pivovary Staropramen má od března na starost nový ředitel David Zappe. Posledních dva a půl roku byl dva a půl roku marketingovým ředitelem pivovaru Laško Union. Pozici ve vedení a řízení marketingových aktivit teď převzal po Vladimíře Formánkové.
Zappe svou profesní dráhu započal v roce 2002 ve společnosti SABMiller v Maďarsku. Po následném působení v British American Tobacco, Kraft Foods nebo Scott Celaflor se v roce 2012 vrátil k pivu, když se přesunul do Heinekenu. Zde pracoval devět let na několika marketingových pozicích. Nejprve se v Česku staral o značky Krušovice, Zlatopramen, Březňák nebo Desperados a podílel se na uvedení radlerů. Poté pracoval jako marketingový ředitel Heineken Slovakia.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
