Marketing Pivovarů Staropramen převzal Zappe

David Zappe střídá Vladimíru Formánkovou. V minulosti řídil marketing v Heinekenu.

David Zappe

Rodným jazykem Davida Zappe je maďarština, plynně ovládá i češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu

Marketing ve společnosti Pivovary Staropramen má od března na starost nový ředitel David Zappe. Posledních dva a půl roku byl dva a půl roku marketingovým ředitelem pivovaru Laško Union. Pozici ve vedení a řízení marketingových aktivit teď převzal po Vladimíře Formánkové.

Zappe svou profesní dráhu započal v roce 2002 ve společnosti SABMiller v Maďarsku. Po následném působení v British American Tobacco, Kraft Foods nebo Scott Celaflor se v roce 2012 vrátil k pivu, když se přesunul do Heinekenu. Zde pracoval devět let na několika marketingových pozicích. Nejprve se v Česku staral o značky Krušovice, Zlatopramen, Březňák nebo Desperados a podílel se na uvedení radlerů. Poté pracoval jako marketingový ředitel Heineken Slovakia.