Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing Pivovarů Staropramen řídí Dimo Dimov

Dimo Dimov. Foto: Pivovary Staropramen

Dimo Dimov. Foto: Pivovary Staropramen

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen, člena přední středoevropské pivovarnické skupiny StarBev, se stal Dimo Dimov, který od srpna 2010 působil na stejné pozici v sesterské společnosti Kamenitza AD v Bulharsku.

Ve své nové pozici bude přímo podřízeným Zbyňka Kováře, generálního ředitele Pivovarů Staropramen.

Dimov do společnosti nastoupil v roce 2006 jako brand manažer, v roce 2008 povýšil na brand manažera pro národní značky. Během jeho působení ve firmě vzrostl tržní podíl společnosti Kamenitza o 8 % a ta je nyní jedničkou na bulharském pivním trhu s více než 31% tržním podílem, oznámila firma.

Předtím zastával pozici regionálního manažera prodeje pro Střední východ v kosmetické společnosti Aroma AD a pracoval ve farmaceutické společnosti Balkanpharma.

Dimo Dimov vystudoval obor mezinárodní hospodářské vztahy na univerzitě Národní a světové ekonomiky v Sofii a následně získal profesionální postgraduální diplom v oboru marketing na Chartered Institute of Marketing, jehož je v současné době členem.