V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marketing Prazdroje přebírá Trzaskalik z Danone

Roman Trzaskalik

Roman Trzaskalik

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik. Vystřídal Granta McKenzieho, který po šesti letech v této funkci povýšil na marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.

Trzaskalik přichází z Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu Opavie. Odtud vedla jeho profesní cesta na manažerské posty v mateřském Danone.