Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik. Vystřídal Granta McKenzieho, který po šesti letech v této funkci povýšil na marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.
Trzaskalik přichází z Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu Opavie. Odtud vedla jeho profesní cesta na manažerské posty v mateřském Danone.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval