Marketing prémiové módy Vermont řídí Toman

Nová marketingový ředitel Miroslav Toman plánuje ve Vermontu víc vlastního obsahu.

Miroslav Toman

Miroslav Toman

Do vedení marketingu středoevropské módní skupiny Vermont přichází Miroslav Toman. Ten dřív působil jako šéf kreativy značky Datart, jako marketingový ředitel CEOS Data či kreativní vedoucí řetězce Okay. Býval též šéfredaktorem regionálního zpravodajského webu Brněnská drbna. V novém působišti bude se svým týmem zajišťovat marketingovou strategii a komunikaci holdingu a zastupovaných značek.

„Mou prioritou je posílení znalosti brandu Vermont a vybroušení komunikace našich značek. Chceme v následujícím letech přinášet mnohem víc vlastního kvalitního obsahu a dál prohlubovat mimořádnou důvěru zákazníků,“ plánuje.

Společnost Vermont funguje na tuzemském trhu s módou přes 20 let. V Česku, na Slovensku a v Maďarsku zastupuje osm značek, konkrétně to jsou Gant, Karl Lagerfeld, Peak Performance, Odd Molly, La Martina, Camel Active, Brooks Brothers a nově Diesel. Vermont v současnosti provozuje téměř stovku značkových prodejen a dva elektronické obchody Vermont.cz a Gant.cz.