Po sedmi letech v brněnské digitální agentuře Comerto mění Jakub Šmíd zaměstnavatele, od září zastává pozici brand manažera výrobce a prodejce individuálních léčivých přípravků Fagron pro český trh. Do agentury nastupoval v roce 2012 po bakalářském studiu na VUT v Brně, teď ve Fagronu dostává na starost především digiální marketing - web, optimalizaci pro vyhledávače, sociální sítě. Nahradil Anetu Mikulovou, která je nově e-commerce coordinator v Coqui Shoes.
Fagron, registrovaný v Belgii, s ústředím v nizozemském Rotterdamu, působí ve víc než 30 zemích světa, zaměstnává přes 1.800 lidí a ročně dosahuje obratu přes 300 milionů eur.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli