Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Online marketing přípravků Fagron převzal Šmíd

Jakub Šmíd

Jakub Šmíd

Po sedmi letech v brněnské digitální agentuře Comerto mění Jakub Šmíd zaměstnavatele, od září zastává pozici brand manažera výrobce a prodejce individuálních léčivých přípravků Fagron pro český trh. Do agentury nastupoval v roce 2012 po bakalářském studiu na VUT v Brně, teď ve Fagronu dostává na starost především digiální marketing - web, optimalizaci pro vyhledávače, sociální sítě. Nahradil Anetu Mikulovou, která je nově e-commerce coordinator v Coqui Shoes.

Fagron, registrovaný v Belgii, s ústředím v nizozemském Rotterdamu, působí ve víc než 30 zemích světa, zaměstnává přes 1.800 lidí a ročně dosahuje obratu přes 300 milionů eur.