Marketing českého obchodu s teniskami a streetwearem Queens řídí od poloviny června Tereza Eisensteinová. Přichází z Biooo.cz, kde působila také jako šéfka marketingu, tutéž pozici zastávala i v agentuře Acomware. V Queens se stará o strategické i operativní řízení marketingových aktivit, expanzi do několika evropských zemí včetně přípravy strategie pro daný trh a přiblížení portfolia ženské části publika. Queens byl letos koupen svým konkurentem Footshop a následně změnil ředitele.
“Důležitým cílem pro mne bude vybudovat datově řízený marketing se zaměřením na zákazníka. Čeká nás změna platformy e-shopu, jeden z kroků, který povede k ještě lepší zákaznické zkušenosti. Máme před sebou mezinárodní expanzi, ve které využijeme synergie s Footshopem, která pro nás nejen v téhle oblasti bude zásadní. Chceme, aby se oba brandy doplňovaly a mohly růst vedle sebe,“ říká Eisensteinová. „Do čtyř let chceme více než zdvojnásobit roční obrat zboží na úroveň půl miliardy korun a stát se silným hráčem v našem segmentu v Evropě.“