
Josef Jalůvka
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se začátkem dubna stal Josef Jalůvka. Má desetileté zkušenosti na různých pozicích v obchodu i marketingu, především z Plzeňského Prazdroje. Má dál rozvíjet marketingový koncept Život je hořký. Bohudík! Aktuálně chystá novou image kampaň a start komunikace na slovenském trhu.
Jalůvka pracuje pro Plzeňský Prazdroj sedm let. Posledního dva a půl roku působil na pozici senior brand manager pro Birell na Slovensku, kde se staral o produktové inovace i reklamní kampaně. Mezi jeho hlavní projekty patřil start Coly od Birellu a úspěšná kampaň S Birellom nenafúkaš.
Rodák z Kopřivnice vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně, část studia strávil v zahraničí na Montpellier Business School ve Francii.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
