Marketing Radegastu řídí brand manager Jalůvka

Josef Jalůvka dosud řídil značku Birell na Slovensku, včetně kampaně S Birellom nenafúkaš.

Josef Jalůvka

Josef Jalůvka

Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se začátkem dubna stal Josef Jalůvka. Má desetileté zkušenosti na různých pozicích v obchodu i marketingu, především z Plzeňského Prazdroje. Má dál rozvíjet marketingový koncept Život je hořký. Bohudík! Aktuálně chystá novou image kampaň a start komunikace na slovenském trhu.

Jalůvka pracuje pro Plzeňský Prazdroj sedm let. Posledního dva a půl roku působil na pozici senior brand manager pro Birell na Slovensku, kde se staral o produktové inovace i reklamní kampaně. Mezi jeho hlavní projekty patřil start Coly od Birellu a úspěšná kampaň S Birellom nenafúkaš.

Rodák z Kopřivnice vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně, část studia strávil v zahraničí na Montpellier Business School ve Francii.