
Zlata Ulrichová
Marketingovou ředitelkou předního tuzemského internetového prodejce potravin a dalšího zboží Rohlik.cz je od září Zlata Ulrichová. Přichází od kamenného retailera Penny, kde posledních pět let zastávala pozici head of strategic marketing. Předtím šéfovala markteingu maloobchodních řetězců Ahold a Obi. Jejím hlavním cílem v Rohlíku je služby víc personalizovat.
„Aktuálně se samozřejmě připravujeme s celým týmem na to, abychom byli schopni zákazníkům doručit potraviny domů za všech okolností, kdy nás potřebují více než kdy jindy – ať už jde o omezení spojená s onemocněním covid-19, nebo Vánoce,“ uvádí Ulrichová. „Poptávka po našich službách roste, proto plánujeme ještě před Vánoci navýšit skladové kapacity, abychom mohli obsloužit víc zákazníků. Připravujeme Rohlík na to, aby mohl zákazníkům nabídnout Vánoce na míru na jednom místě.“

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
