Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing Rohlíku přebírá Novák z Teska a P&G

Olin Novák

Olin Novák

Přední tuzemský online supermarket Rohlik.cz mění šéfa svého marketingového týmu. Od září jím bude Olin Novák, který přichází z britského retailového řetězce Tesco, kde měl na starosti marketing pro střední Evropu. V minulosti působil také na centrále rychloobrátkového producenta Procter & Gamble v Ženevě. Kromě marketingu má v Rohlíku řídit nákup. „Čekám od něj strategičtější práci se sortimentem, s cenami a s komunikací k zákazníkům,“ uvedl majitel a šéf Rohlíku Tomáš Čupr k novému šéfovi marketingového a komerčního oddělení.

„S větší velikostí a ambicemi by měli do firmy přicházet kvalitnější lidé, ti méně kvalitní pak musí udělat místo. Tým marketingu během září a října rozšíříme ještě o několik nových pozic. Naší konkurencí nejsou totiž menší online hráči, ale největší obchodní řetězce,“ prohlásil také Čupr. Ten nedávno oznámil, že jeho online supermarket se po necelých čtyřech letech dostal do provozního zisku. Letos očekává tržby 2,5 miliard Kč, napřesrok je cíl dvakrát tolik.