
Jakub Petřina
Pozici group chief marketing officer prodejce online potravin Rohlik Group od května zastává Jakub Petřina. S marketingovými týmy jednotlivých zemí, kde skupina působí, má z příslušných značek udělat jedničku v online nákupu potravin. Skupina v Česku provozuje Rohlik.cz, v Maďarsku Kifli.hu, v Rakousku Gurkerl.at a v Německu Knuspr.de.
Petřina má v marketingovém managementu víc než pětadvacetiletou zkušenost. Posledních 11 let strávil v Air Bank na pozici marketingového ředitele, stojí za jejím úspěšným marketingovým konceptem I banku můžete mít rádi. Předtím vedl komunikaci, produktový management a CRM v Home Creditu. Air Bank i Home Credit patří do skupiny PPF.
„Baví mě vyhrávat, takže jasně že chci, aby se Rohlík stal evropskou jedničkou v online nakupování potravin,“ prohlásil Jakub Petřina. „Chci ale hlavně přinést skvělou změnu pro životy milionů lidí. Pomoct jim k tomu, aby netrávili hodiny ježděním do obchodů a stáním ve frontách. Všichni máme lepší a zábavnější nápady, jak trávit svůj čas.“
„Přesun z offline světa do online probíhá v mnoha oblastech hodně rychle, ale v nakupování jídla jsme pořád teprve na začátku. Tuto změnu chci pomoci urychlit a budu tomu teď věnovat několik let mého života s veškerou energií, kterou v sobě ještě mám,“ doplnil.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák
