Kompletní marketingové služby pro říjnové Mistrovství světa v agility 2017 v Liberci zajistí marketingová a produkční společnost P. J. Art Pavla Jakubce. Ta už zveřejnila upoutávku.
Šampionátu se má zúčastnit 500 závodníků se psy ze 42 zemí celého světa. Výkonnou ředitelkou akce je Michaela Caldová, tiskovou mluvčí Pavla Růžičková.
Generálním partnerem akce je výrobce krmiv Brit, po níž je pojmenován i maskot šampionátu. Mezi další partnery patří Renault, Juta či Animo Concept.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli