
Eva Beránková
Na pozici marketingové manažerky poskytovatele flexibilních kanceláří a coworkingu Scott.Weber Workspace nastoupila Eva Beránková. Jejím nejbližším úkolem je realizovat rebranding společnosti. Beránková získala zkušenosti na různých pozicích v marketingu pro lokální i zahraniční značky. Dosud se věnovala komunikaci značek jako Big Shock, Mr. Brown nebo Jim Beam.
Ředitelem divize Growth, pod kterou spadá oddělení Central Sales, Marketing a Partnership, se stal Martin Holý. Společným úkolem jeho a Beránkové je akvizice klientů pro nově otevírané lokality a implementace nových řešení pracovních prostor. Holý přináší zkušenosti z pronájmu komerčních nemovitostí z firem Penta Real Estate či Procházka & Partners.

Martin Holý
Personální posily do Scott.Weber přicházejí v době probíhajícího rebrandingu, který je doprovázen marketingovou kampaní s cílem zlepšit povědomí o službách firmy. Marketingový tým spustil komunikaci, která představuje nové kanceláře na Václavském náměstí (budova The Flow Building), v Karlíně (Praga Office & Garden) a Na Pankráci (City Element) jako prostory pro vzájemné setkávání, propojování a efektivní práci.

V rámci rebrandingu připravila společnost Scott.Weber společně s grafickým designérem Jáchymem Váně nové logo. Čtverec symbolizuje prostory (space), které Scott.Weber nabízí klientům pro práci v osmi pražských lokalitách. Tečka mezi slovy Scott.Weber je symbolem spojení a evokuje komunitu lidí, respektive rodinu.
Společnost Scott.Weber Workspace byla založena v roce 2009, vlastní ji Adam Zvada. Teď provozuje v Praze osm kancelářských center s celkovou plochou téměř 19.000 metrů čtverečních. Aktuálně nabízí přes 2.500 pracovních míst. Pracovní prostory si od ní pronajímají VMware, Juul, Upfield, Bacardi nebo PayU.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros
