Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Marketing Seznam.cz nově vede Herian z OMD

Jiří Herian

Jiří Herian

Česá internetová jednička Seznam.cz má od ledna nového šéfa marketingu. Stal se jím Jiří Herian, který posledních 20 let působil v mediálních agenturách skupiny Omnicom Media Group, konkrétně jako managing director vedl agentury Attention!Media, následně PHD a nakonec i OMD. V Seznamu bude zodpovědný za brandový marketing, produktovou komunikaci, komunikaci B2B, povede také týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení.

Do Seznamu na začátku roku nastoupil i Daniel Mansour, a to na pozici business development director. V posledních letech se na pozici head of digital věnoval rozvoji digitalu v agentuře Wawemaker skupiny GroupM. Byl zodpovědný za komunikační strategii řady klientů, například České spořitelny, Vodafonu, Plzeňského Prazdroje, Ikey nebo Henkelu. Předtím dlouhodobě působil ve vedoucí pozici v agentuře Universal McCann.

Daniel Mansour

Daniel Mansour

Obě oddělení - marketingu a obchodního rozvoje - měl dosud na starosti Aleh Drohal, který dál zůstává provozním ředitelem Seznamu.