Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Marketing Seznamu řídí Klofanda, dělal i pro Atlas

Martin Klofanda

Martin Klofanda

Ředitelem marketingu internetového podniku Seznam.cz je od ledna 2018 Martin Klofanda, který strávil roky 2005 až 2015 v Kofole, nejprve jako tiskový mluvčí, později jako manažer rozvoje nového byznysu, a poslední dva roky působil na volné noze, když pomáhal menším a středním firmám s uvedením produktů na trh, marketingem a obchodem. V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který z čela marketingu i z firmy odešel na konci loňského října.

Klofanda před nástupem do Kofoly pracoval v marketingu portálu Atlas.cz, zkušenosti má také z online divize mediální agentury Mindshare. V nové funkci bude Klofanda zodpovídat za produktovou a B2B komunikaci a povede týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení.