Ředitelem marketingu internetového podniku Seznam.cz je od ledna 2018 Martin Klofanda, který strávil roky 2005 až 2015 v Kofole, nejprve jako tiskový mluvčí, později jako manažer rozvoje nového byznysu, a poslední dva roky působil na volné noze, když pomáhal menším a středním firmám s uvedením produktů na trh, marketingem a obchodem. V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který z čela marketingu i z firmy odešel na konci loňského října.
Klofanda před nástupem do Kofoly pracoval v marketingu portálu Atlas.cz, zkušenosti má také z online divize mediální agentury Mindshare. V nové funkci bude Klofanda zodpovídat za produktovou a B2B komunikaci a povede týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli