
Jan Randus
Marketingovým manažerem sociální sítě pro rybáře Fishsurfing se stal Jan Randus. Ve stejnojmenné pražské firmě, jenž mobilní aplikaci vyvinula a kterou vlastní Filip Domorád, je zodpovědný především za její vstup na globální trh a získání aspoň milionu registrovaných uživatelů do konce letošního roku. Přichází po dvou letech v marketingovém startupu Roivenue. Ve firmě Fishsurfing už dřív externě vypomáhal s online reklamou na sociálních sítích.
Aplikace Fishsurfing chce ujednotit rybářskou komunitu do jedné platformy napříč státy a kontinenty. V průběhu vývoje se do ní zaregistrovalo přes 100.000 testujících uživatelů z celé Evropy. Momentálně obsahuje největší databázi lokálních průvodců (reálných lidí) nebo databázi čtyř tisícovek soukromých revírů po celé Evropě či tentýž počet kamenných rybářských prodejen. Letos plánuje implementovat největší celosvětovou databázi rybářských soutěží a doplňovat ji i o databázi evropských státních revírů. Je pro Android i iOS a v 18 světových jazycích.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
