Marketing sítě pro rybáře Fishsurfing řídí Randus

Jan Randus

Jan Randus

Marketingovým manažerem sociální sítě pro rybáře Fishsurfing se stal Jan Randus. Ve stejnojmenné pražské firmě, jenž mobilní aplikaci vyvinula a kterou vlastní Filip Domorád, je zodpovědný především za její vstup na globální trh a získání aspoň milionu registrovaných uživatelů do konce letošního roku. Přichází po dvou letech v marketingovém startupu Roivenue. Ve firmě Fishsurfing už dřív externě vypomáhal s online reklamou na sociálních sítích.

Aplikace Fishsurfing chce ujednotit rybářskou komunitu do jedné platformy napříč státy a kontinenty. V průběhu vývoje se do ní zaregistrovalo přes 100.000 testujících uživatelů z celé Evropy. Momentálně obsahuje největší databázi lokálních průvodců (reálných lidí) nebo databázi čtyř tisícovek soukromých revírů po celé Evropě či tentýž počet kamenných rybářských prodejen. Letos plánuje implementovat největší celosvětovou databázi rybářských soutěží a doplňovat ji i o databázi evropských státních revírů. Je pro AndroidiOS a v 18 světových jazycích.

Sdílejte