V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marketing Škody Auto pro Česko nově vede Václav Koucký z Yamahy

Václav Koucký

Václav Koucký

Na pozici vedoucího marketingu a strategie pro český trh v automobilce Škoda Auto nově nastoupil Václav Koucký. Bude zodpovídat za oblast marketingu a komunikace včetně marketingové komunikace dealerské sítě, strategického plánování a produktového managementu.

Do Škodovky přichází z firmy Yamaha Motor Middle Europe, kde byl sedm let manažerem pro Česko a Slovensko. Dřív dělal v marketingu Philipsu, Českého Telecomu a v reklamních agenturách McCann-Erickson a Grey. Vystudoval zahraniční obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.