Marketing skupiny Pilulka povede Šimon Čapek

Šimon Čapek vystřídal Vojtěcha Janouška, který se přesunul v rámci skupiny do Rumunska.

Šimon Čapek

Šimon Čapek

Marketing skupiny Pilulka, která působí na lékárenském trhu v Česku, na Slovensku a v Rumunsku, od července přebírá Šimon Čapek. Vystřídal Vojtěcha Janouška, který se přesunul v rámci skupiny do Rumunska.

„Mezi hlavní úkoly Šimona Čapka bude navázat a rozvinout současnou marketingovou komunikaci, harmonizovat marketing skupiny napříč trhy Evropy, významně rozšířit zákaznickou bázi a v neposlední řadě posilovat vnímání značky Pilulka,“ komentuje Martin Kasa, spolumajitel Pilulky.

Šimon Čapek v roce 1999 založil pobočku Red Bullu v Česku, postavil a vedl její marketingový a obchodní tým. V roce 2012 přijal pozici regionálního marketingového ředitele odpovědného za 29 trhů v Asii. Dohlížel na strategické směřování firmy a zvýšil povědomí a přitažlivost značky na všech důležitých trzích od Turecka po východní Asii. Během pěti let se Asie stala nejrychleji rostoucím regionem Red Bullu v čele s Japonskem. V roce 2018 své angažmá v Red Bullu ukončil a vrátil se do Česka. Stal se ředitelem startupu Heaven Labs, která vyrábí funkční stravu Mana. V roce 2019 pak pomáhal spouštět půjčovnu elektrických aut GreenGo v Praze.

Ambicí skupiny Pilulka je stát se dominantním hráčem ve střední Evropě na poli elektronického zdravotnictví a plnohodnotně nahradit klesající offline lékárenský trh. Letos Pilulka plánuje vstoupit do Maďarska, Rakouska a následně do Německa.