Marketing Slevomatu řídí Hrubý a Majorský

Martin Hrubý je nový brand director, Branislav Majorský se stává komerčním ředitelem.

Martin Hrubý

Martin Hrubý

Portál s nabídkami na cestování a zážitky posiluje management, nově má hned dva ředitele marketingu. Na pozici brand director přichází Martin Hrubý, který se poslední rok angažoval ve startupovém prostředí, letos stál za spuštěním Marketplace pro StartupJobs. Předtím sedm let působil v oblasti rychloobrátkového zboží a e-commerce, zejména farmaceutickým značkám pomáhal se strategickým rozvojem zahraničních trhů.

Interně se do role komerčního ředitele přesouvá Branislav Majorský, dosavadní šéf analytického týmu, který se podílel na prodeji Slevomatu britské skupině Secret Escapes. Teď kromě dosavadní datovo-analytické agendy bude mít na starosti všechny výkonnostní kanály a práci s bází o celkové velikosti přes 2,5 milionů zákazníků.

Branislav Majorský

Branislav Majorský